Caratteristiche è applicazione di piastra d'acciaio resistente à l'usura

U piastra d'acciaio resistente à l'usura si riferisce à i prudutti di piastra speciale pensati per l'usu in cundizioni di usura di grande area.A piastra d'acciaio resistente à l'usura cumunimenti utilizata hè un pruduttu di piastra fattu di un certu spessore di una strata di lega resistente à l'usura cù una durezza elevata è una resistenza eccellente à l'usura nantu à a superficia di l'acciaio ordinariu à pocu carboniu o di l'acciaio di bassa lega cù una bona tenacità è plasticità. da u metudu di a superficia.Inoltre, ci sò platti d'acciaio resistente à l'usura cast è platti d'acciaio resistenti à l'usura in lega.
A piastra d'acciaio resistente à l'usura hà una alta resistenza à l'usura è un bonu rendimentu d'impattu.Pò esse tagliatu, curvatu, saldatu, etc., è pò esse culligatu à altre strutture per saldatura, saldatura di plug, cunnessione di bolt, etc., chì risparmia u tempu in u prucessu di riparà u situ.Hè largamente usatu in metallurgia, carbone, cimentu, energia elettrica, vetru, minieri, materiali di custruzzione, mattoni è tile è altre industrii.In cunfrontu cù l'altri materiali, hà un altu rendimentu di costu è hè statu favuritu da più è più industrii è fabricatori..
Industrii è prudutti di l'applicazione di piastra di usura:
A tecnulugia resistente à l'usura hè largamente usata in carbone, minieri, centrali elettriche, cimentu, portu è machini di custruzzione è altri campi industriali.I prudutti principali includenu:
1. Piastre resistenti à l'usura per a machina di trasportu: piastre resistenti à l'usura in a groove media di u trasportatore di raschi, caricatore, alimentatore, bunker di carbone, chute, tramoggia di goccia di carbone, etc.
2. Parti resistenti à l'usura di a machina di triturazione è di macinazione: muru di frantumazione, piastra di mandibula è testa di martellu di mandibula / pendulu / crusher par-roll;piastre di rivestimentu di diverse machini resistenti à l'usura è macchine semi-automatiche resistenti à l'usura
3. Pipeline di trasportu resistenti à l'usura: utilizatu per a preparazione di carbone pesante mediu, polvere di carbone è frassini di centrale elettrica, polvere di minerale di minera è tailings, dragage di sedimenti è altri pipelines di trasportu pressurizzati.
4. Parti resistenti à l'usura di i machini minieri: denti di bucket, labbra di bucket, taglienti, basi di denti, cinture di crawler, ecc.Rake heads, reamers, sedi di denti, etc. di vari draghe
5. Macchina agricula: ogni tipu di arati è erpici in nova machina agricula
Fessura media di u trasportatore di raschi
Pianta densa di preparazione di carbone mediu, rinfriscamentu sotterraneo, slurry d'acqua di carbone
Chutes, skips, silos boards, feeders, etc.
Stradali, tosatori: piastre di usura, cinture cingolate, denti di taglio, ecc.
Piastra di lettu per camione basculante Piastra di lettu per camione dumper off-road
Piastre d'acciaio domestiche resistenti à l'usura: NM360, BHNM400, BHNM450, BHNM500, BHNM550, BHNM600, BHNM650, NR360, NR400, B-HARD360, B-HARD400


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022