Tata Steel lancia azzaru verde cù 30% riduzzione CO2 |Articulu

Tata Steel Netherlands hà lanciatu Zeremis Carbon Lite, una suluzione azzaru verde chì hè signalatu à esse 30% menu CO2-intensive cà u mediu European, parte di u so scopu di eliminà emissioni di CO2 da 2050 parte.
Tata Steel dice chì hà travagliatu in suluzioni per riduce l'emissioni di diossidu di carbonu da l'acciaio dapoi u 2018. A pianta d'acciaio IJmuiden di a cumpagnia furnisce a produzzione d'acciaio cù una intensità di CO2 chì hè 7% più bassu di a media europea è quasi 20% più bassu di a media globale. .
In un tentativu di riduce massivamente l'emissioni da a produzzione di l'acciaio, Tata Steel hà dettu chì s'hè impegnatu à passà à a fabricazione di l'acciaio verde basatu à l'idrogenu. A cumpagnia hà per scopu di riduce l'emissioni di diossidu di carbonu da almenu 30% da 2030 è 75% da circa 2035, cù un U scopu ultimu di eliminà l'emissioni di diossidu di carbonu per u 2050.
Inoltre, Tata Steel hà cumissionatu a so prima pianta di ferru ridutta diretta (DRI) in 2030. U scopu di a cumpagnia hè di riduce l'emissioni di CO2 da 500 kilotons prima di installà DRI, è di furnisce almenu 200 kilotons d'azzaru CO2-neutru annu.
A cumpagnia hà ancu liberatu l'azzaru Zeremis Carbon Lite, chì hè infurmatu chì hè 30% menu CO2 intensivu cà a media europea per i prudutti d'azzaru cum'è HRC o CRC. certificati di riduzzione.
L'acciaio dolce hè adattatu per l'industrii di u cunsumu, cumprese l'automobile, l'imballaggio è l'imballaggi bianchi, chì Tata Steel dichjara sò in alta dumanda. A cumpagnia intende implementà più prudutti d'azzaru verdi in u novu futuru per cuntinuà à risponde à sta dumanda.
Tata Steel hà aghjustatu chì l'intensità di CO2 più bassa hè stata certificata da DNV, un espertu forensicu indipendente. L'assicuranza indipendente di DNV hà u scopu di assicurà chì a metodulugia utilizata da Tata Steel per calculà e riduzioni di CO2 hè robusta è chì e riduzioni di CO2 sò calculate è attribuite in modu adattatu. .
Sicondu a cumpagnia, DNV hà realizatu impegni di assicurazione limitata in cunfurmità cù u Standard Internaziunale per l'Assicurazione 3000 è utilizeghja u Standard di Contabilità è Reporting di Progettu di Protokollu di Gas di Serra WRI / WBCSD cum'è parte di u standard.
Hans van den Berg, presidente di u Cunsigliu di Gestione di Tata Steel Nederland, hà dettu: "Videmu un interessu crescente per a produzzione d'acciaio più verde in i mercati chì servemu.
"Questu hè u più entusiasmu di i nostri clienti affruntati à i cunsumatori chì anu i so obiettivi ambiziosi di riduzzione di CO2, postu chì l'usu di acciai à pocu CO2 li permette di riduce l'emissioni chjamate scope 3 è cusì rende i so prudutti più sustenibili.
"Credemu fermamente chì l'azzaru verde hè u futuru.Faremu l'azzaru di manera diversa da u 2030, cù menu impattu nantu à u nostru circondu è i nostri vicini.
"Per via di e nostre attuali riduzioni di CO2, pudemu digià furnisce à i nostri clienti grandi quantità di azzaru di alta qualità à pocu CO2.Questu rende u lanciu di Zeremis Carbon Lite un passu impurtante, postu chì trasmette u nostru risparmiu à i clienti ci aiuta à accelerà Transform è diventà un pruduttore d'acciaio più sustenibile ".
A principiu di questu annu, H2 Green Steel hà revelatu chì avia firmatu accordi di furnimentu off-take per più di 1,5 milioni di tunnellate d'acciaio verde, chì diventerà pruduttu da u 2025 - evidentemente chì signalà ancu più a dumanda di l'industria per a suluzione.
APEAL informa chì u tassu di riciclamentu di l'imballaggi in acciaio europeu hà righjuntu 85,5% in 2020, aumentendu per u 10u annu consecutivu.
H2 Green Steel hà annunziatu ch'ellu hà firmatu accordi di furnimentu per più di 1,5 milioni di tunnellate d'acciaio verde da esse pruduciutu da u 2025 à a so pianta cumplettamente integrata, digitale è automatizata in Svezia, chì si dice chì funziona in energia rinnuvevule. Cosa significa questu per l'industria siderurgica europea ?
L'Associazione di i Produttori Europei d'Acciaio di Imballaggio (APEAL) hà publicatu un novu rapportu cù raccomandazioni per u riciclamentu di l'acciaio.
SABIC hà assuciatu cù Finboot, Plastic Energy è Intraplás per stabilisce un prughjettu di blockchain di cunsorziu destinatu à creà trasparenza supplementu è tracciabilità digitale per e so suluzioni di materia prima TRUCIRCLE.
Marks & Spencer hà annunziatu chì a data "megliu prima" serà eliminata da l'etichette di più di 300 prudutti di frutta è verdura è rimpiazzata da novi codici chì l'impiegati ponu scansà per verificà a freschezza è a qualità.
Green Dot Bioplastics hà allargatu a so serie Terraratek BD cù nove resine novi, chì dice chì sò miscele di amido compostable in casa è industriale adattate per l'estrusione di film, termoformatura o stampaggio per iniezione.


Tempu di post: Jul-20-2022