Classificazione è caratteristiche di piastra d'acciaio resistente à l'usura

Piastre d'acciaio resistenti à l'usura:
(1) NM360 (resistente à l'usura 360)
Naming: N hè a resistenza (nai) M hè a prima lettera pinyin di dui caratteri chinesi per a macinazione (mo), è 360 rapprisenta a durezza Brinell media di stu platti d'acciaio.
Trattamentu termicu: tempera à alta temperatura, tempra + tempera (tempura è tempera)
Applicazione: a lamina d'acciaio resistente à l'usura NM360 hè largamente usata in machini minieri, machini minieri di carbone, ambiente.
Hè ancu comunmente utilizatu cum'è azzaru strutturale d'alta resistenza cù forza di rendimentu ≥ 700MPa.Hè principarmenti per furnisce a prutezzione per l'occasioni o i pezzi chì anu da esse resistenti à l'usura, in modu chì l'equipaggiu anu una vita più longa, riduce i tempi di inattività di mantenimentu causati da mantenimentu, è riduce in modu currispundente l'investimentu di capitale.
Prestazione: U rendimentu hè più di 800, è a forza di tensione hè più di 1000.
(2) NM 400
NM400 hè una piastra d'acciaio resistente à l'usura d'alta resistenza.NM400 hà una forza meccanica abbastanza alta;e so proprietà meccaniche sò da 3 à 5 volte di quelli di l'acciaio ordinariu di bassa lega;pò migliurà significativamente a resistenza à l'usura di e parti meccaniche;cusì migliurà a vita di serviziu di machini è riducendu i costi di produzzione.A durezza di a superficia di stu pruduttu generalmente righjunghji 360 ~ 450HB.Piastre d'acciaio strutturale applicabili per a trasfurmazioni è a fabricazione di parti resistenti à l'usura è vulnerabili per e mine è diverse macchine di custruzzione.
A lamina d'acciaio resistente à l'usura NM400 hè largamente usata in machini di custruzzione, machini minieri, machini minieri di carbone, machini di prutezzione di l'ambiente, machini metallurgichi è altre parti di u produttu.Escavatore, caricatore, piastra di bucket bulldozer, piastra di bordu, piastra di bordu laterale, lama.Rivestimenti di frantumazione, lame.
(3) Mn13 (acciaio standard altu manganese)
Mn13 hè un azzaru resistente à l'usura di manganese (HIGH MANGANESE STELL SCRAP), chì hè a megliu scelta trà i materiali resistenti à l'usura cum'è u forte impattu è l'usura di materiale d'alta pressione.

ASTM A515 GR.70 Carbon Steel Plate Sheet
Ci hè duie caratteristiche maiò di l'acciaio di manganese altu: unu hè chì u più grande l'impattu esternu, u più altu hè a resistenza à l'usura di a so propria superficia.Quandu hè influenzatu, a so durezza di a superficia aumenterà rapidamente da HB200 à sopra à HB700, producendu cusì una superficia altamente resistente à l'usura.L'austenite in a capa interna di a piastra d'acciaio mantene sempre una bona resistenza à l'impattu;u sicondu hè chì cù l'usura graduali di a strata indurita di a superficia, i novi strati duru di u travagliu cuntinueghjanu à furmà.
A piastra d'acciaio laminata Mn13 hà una eccellente resistenza à l'usura à l'usura di l'impattu forte è l'usura di u stress elevatu, ùn si rompe micca durante l'usu, è hà proprietà di machinazione faciule cum'è u taglio, a saldatura è a curvatura.
Tradizionalmente usata ghisa altu cromu hà una bona resistenza à l'usura solu per l'usura in muvimentu.A piastra d'acciaio laminata Mn13 pò riduce in modu efficace u costu di usu di parti di l'equipaggiu, risparmià i costi di mantenimentu di l'equipaggiu, è migliurà a competitività di i prudutti finiti.
In ogni casu, a resistenza à l'usura di l'azzaru di manganese altu mostra a so superiorità solu in e cundizioni sufficienti per furmà l'indurimentu di u travagliu, è hè poviru in altri casi.
U tipicu Mn17 azzaru high-manganese resistente à l'usura hè di aumentà a quantità di manganese nantu à a basa di l'azzaru Mn13, chì migliurà a stabilità di l'austenite è impedisce a precipitazione di carburi, migliurà cusì a forza è a plasticità di l'azzaru è migliurà u travagliu. capacità di indurimentu di l'azzaru.è resistenza à l'abrasione.Per esempiu, a vita di serviziu di e forche ferroviarie ZGMn18 usate in u nordu hè 20% ~ 25% più altu ch'è quella di ZGMn13.
I gradi è u scopu di l'applicazione di l'acciaio di manganese altu cumunimenti utilizatu in Cina sò: ZGMn13-1 (C 1.10% ~ 1.50%) hè utilizatu per e parti à pocu impattu, ZGMn13-2 (C1.00% ~ 1.40%) hè adupratu per parti ordinariu, ZGMn13-3 (C0.90% ~ 1.30%) hè usata per parti cumplessi, è ZGMn13-4 (C0.90% ~ 1.20%) hè usata per parti di altu impattu.U cuntenutu di manganese di i quattru gradi di l'acciaio sopra hè 11,0% à 14,0%.
Per a saldatura è a riparazione, l'elettrodi di manganese-nichel basatu in austenite (tipu D256 o D266) deve esse sceltu, cù una specificazione longa è magre, φ3.2mm × 350mm, è u revestimentu esternu hè alkaline.U metudu di u funziunamentu adopra a cunnessione inversa DC, un picculu currente, un arcu debule, un picculu cordone di saldatura è parechji strati di saldatura, è mantene sempre a temperatura bassa è u calore bassu.Batte durante a saldatura per eliminà u stress.I castings impurtanti deve esse rilevati difetti.Saldatura lampu (Swiss GAAS80/700 saldatura lampu) o saldatura MAG (cum'è Nissan YD-S-500) pò esse usata per a saldatura più impurtante, chì pò assicurà in modu efficace e proprietà meccaniche di a saldatura.
Appendice 1: U cuncettu di durezza
A durezza hè un indice di prestazione per misurà a dulcezza è a durezza di i materiali.Ci sò parechji metudi di prova di durezza, i principii ùn sò micca listessi, è i valori di durezza misurati è significati ùn sò micca esattamente listessi.U più cumuni hè a prova di durezza di u metudu di indentazione di carica statica, vale à dì a durezza Brinell (HB), a durezza Rockwell (HRA, HRB, HRC), a durezza Vickers (HV), a durezza Shore di plastica di gomma (HA, HD) è altre durezza. capacità di a superficia di u materiale per resiste à l'intrusione di un oggettu duru.A durezza ùn hè micca una quantità fisica simplice, ma un indice di rendiment cumpletu chì riflette l'elasticità, a plasticità, a forza è a tenacità di i materiali.
Durezza di azzaru: U nomu codice di durezza di metallu hè H. Sicondu i metudi di prova di durezza differente, ci sò soprattuttu i seguenti sprissioni.
●L'espressioni convenzionali includenu Brinell (HB), Rockwell (HRC), Vickers (HV), Leeb (HL) durezza, etc., trà quale HB è HRC sò più cumunimenti usati.
●HB hà una larga gamma di appiicazioni, è hè giniralmenti usatu quandu u materiale hè molle, cum'è metalli non-ferrous, azzaru prima di trattamentu termicu o dopu annealing.HRC hè adattatu per i materiali cù una alta durezza di a superficia, cum'è a durezza di trattamentu termale, etc.
A diffarenza trà i dui hè chì e sonde di i teste di durezza sò diffirenti.I sondi di u tester di durezza Brinell sò bola d'acciaio, mentre chì e sonde di u tester di durezza Rockwell sò diamanti.In certi cundizioni, HB è HRC ponu esse scambiati da circà u tavulu.A so formula di calculu mentale pò esse apprussimatamente arregistrata cum'è: 1HRC≈1/10HB.
●HV-adattatu per analisi microscòpichi.A durezza di Vickers (HV) hè pressatu in a superficia di u materiale cù una carica di menu di 120 kg è un indentatore di cone quadratu di diamante cù un angolo di vertice di 136 °, è a superficia di a fossa di indentazione di u materiale hè divisa da a carica. valore, chì hè u valore di durezza Vickers (HV).A durezza Rockwell (HR-) hè determinata da a prufundità di a deformazione plastica indentazione per determinà l'indice di valore di durezza.Hè faciule d'opere, veloce è intuitive, è hè adattatu per a produzzione di massa.

1.29
Attachment 2: Acciaio resistente à l'usura cumunimenti usatu
Domestica (Wugang, Xingang, Wuhan Iron and Steel, Nangang, Baosteel): NM360, NM400, NM450, NM500, NR360, NR400, B-HARD360, B-HARD400, B-HARD450
Acciaio svedese resistente à l'usura: HARDOX400, HARDOX450, HARDOX500, HARDOX600, SB-50, SB-45
Acciaio tedesco resistente à l'usura: XAR400, XAR450, XAR500, XAR600, Dillidur400, Dillidur500
Acciaio belga resistente à l'usura: QUARD400, QUARD450, QUARD500
Acciaio francese resistente à l'usura: FORA400, FORA500, Creusabro4800, Creusabro8000
Acciaio finlandese resistente à l'usura: RAEX400, RAEX450, RAEX500
Acciaio giapponese resistente à l'usura: JFE-EH360, JFE-EH400, JFE-EH500, WEL-HARD400, WEL-HARD500.


Tempu di post: 29-Jan-2023