Classificazione di i tubi d'acciaio saldati

Pipa d'acciaio saldata, cunnisciuta ancu com'è pipa saldata, hè una pipa d'acciaio fatta di piastra d'acciaio o striscia d'acciaio dopu à crimping è saldatura, generalmente cù una lunghezza di 6 metri.
Classificazione per scopu

微信图片_20230116095626
Hè divisu in tubi saldati in generale, tubi saldati galvanizzati, tubi saldati à ossigenu, carcassa di filu, tubi saldati metrici, tubi folli, tubi di pompa di pozzi profondi, tubi di l'automobile, tubi di trasformatori, tubi saldati elettrichi à pareti sottili, saldati elettrichi speciali. pipa a forma, pipa da scaffold è pipa saldata a spirale.
Pipa saldata generale: Pipa saldata generale hè usata per trasmette fluidu à bassa pressione.Fattu di acciaio Q195A, Q215A, Q235A.Pò esse ancu fabbricatu da altri acciai dolci chì sò faciuli di saldare.I tubi d'acciaio sò sottumessi à a pressione di l'acqua, a curvatura, a flattening è altre teste, è anu certi requisiti per a qualità di a superficia.Di solitu, a durata di consegna hè 4-10m, è hè spessu necessariu di furnisce in lunghezza fissa (o doppia lunghezza).A specificazione di u tubu saldatu hè rapprisintata da u diametru nominale (mm o inch).U diametru nominale hè diversu da u veru.A pipa saldata hà dui tipi di pipa d'acciaio ordinariu è pipa d'acciaio addensatu secondu u gruixu di muru specificatu.A pipa d'acciaio hè divisa in dui tipi: filettata è senza filettatura secondu a forma di punta di pipa.

Tubi d'acciaio quadrati galvanizzati Tubi d'acciaio rettangulari
Pipa d'acciaio galvanizatu: Per migliurà a resistenza à a corrosione di i tubi d'acciaio, i tubi d'acciaio generale (pipi neri) sò galvanizzati.Ci sò dui tippi di tubi d'acciaio galvanizzati: galvanizzazioni à caldu è galvanizzazioni elettriche.U stratu di galvanizazione in caldu hè più grossu è u costu di l'elettro-galvanizazione hè bassu.
Pipa saldata di ossigenu: usata per a fabricazione di l'acciaio è di pipa d'ossigenu, generalmente tubi d'acciaio saldati di diametru chjucu, cù ottu tipi di specificazioni chì varienu da 3/8 inch à 2 inch.Fattu di striscia d'acciaio 08, 10, 15, 20 o Q195-Q235.Per prevene a corrosione, alcuni sò aluminizzati.
Casing Wire: vale à dì, pipa d'acciaio saldatu elettricu in acciau di carbonu ordinariu, utilizatu in u béton è in diversi prughjetti di distribuzione di energia strutturale, è u diametru nominale cumunimenti utilizatu hè da 13-76 mm.U muru di a carcassa di filu hè relativamente magre, è hè soprattuttu utilizatu dopu a rivestimentu o galvanizazione, è hè necessariu una prova di curvatura à friddu.
Pipa saldata metrica: a specificazione hè aduprata cum'è una forma di pipa senza saldatura, è a pipa d'acciaio saldata rapprisentata da u diametru esternu * u gruixu di u muru in millimetri hè saldata cù l'azzaru di carbonu ordinariu, l'acciaio di carbonu di alta qualità o l'acciaio di bassa lega ordinariu cù caldu o. bande freti, o cù bande calde Allora hè fatta da u mètudu drawing friddu.Pipi saldati metrica sò spartuti in l'energia urdinaria è i tubi di pareti sottili, chì sò generalmente usati cum'è parti strutturali, cum'è fusti di trasmissione, o fluidi trasportanti, è i tubi di pareti sottili sò usati per pruduce mobili, lampade, etc. prova di resistenza è di curvatura di tubi d'acciaio.
Tubu di rulli: utilizatu per u tubu d'acciaio saldatu elettricu di trasportatore di cinturione, generalmente fattu di acciaio Q215, Q235A, B è acciaio 20, cù un diametru di 63,5-219,0 mm.Ci sò certe esigenze per u gradu di curvatura di a pipa, a superficia finale deve esse perpendiculare à a linea di centru, è l'ellitticità, è a pressione di l'acqua è i testi di appiattimentu sò generalmente realizati.
Tubi di trasformatori: usati per a fabricazione di tubi di raffreddamentu di trasformatori è altri scambiatori di calore, fatti di azzaru di carbone ordinariu, chì necessitanu teste di appiattimentu, flaring, curvatura è idraulici.I tubi d'acciaio sò furniti in lunghezze fissa o in parechje lunghezze, è ci sò certi requisiti per u gradu di curvatura di i tubi d'acciaio.
Tubi in forma speciale: tubi quadrati, tubi rettangolari, tubi in forma di cappello, porte d'acciaio di plastica cave è tubi d'acciaio di finestri saldati da l'acciaio strutturale di carbonu ordinariu è strisce d'acciaio 16Mn, principalmente usate cum'è cumpunenti di machini agriculi, finestre è porte d'acciaio, etc. .
Tubu saldatu di pareti sottili : principarmenti utilizatu per fà mobili, ghjoculi, lampade, etc. In l'ultimi anni, i tubi di pareti sottili fatti di strisce d'acciaio inox sò stati largamente utilizati in mobili d'alta gamma, decoru, recinzioni, etc.

微信图片_20230109094443
Pipa saldata a spirale: hè fatta da rotellu di l'acciaio strutturale di carbonu di carbonu à pocu carboniu o di una striscia d'acciaio strutturale di bassa lega in un tubu biancu secondu un certu angulu elicoidale (chjamatu angolo di furmazione), è dopu salda a cucitura di pipa.Si pò esse fatta cù striscia striscia azzaru pruduce tubi azzaru grande diamitru.I tubi saldati in spirale sò principarmenti usati per i pipeline di trasmissione di petroliu è di gasu naturale, è e so specificazioni sò espresse da u diametru esternu * u spessore di u muru.I tubi saldati in spirale sò saldati unilaterali è saldati à doppia faccia.I tubi saldati duveranu assicurà chì a prova idraulica, a forza di trazione di a saldatura è a prestazione di curvatura à friddu deve risponde à i regolamenti.
Classificatu per metudu di pruduzzione
(1) Sicondu u prucessu - pipa saldata à l'arcu, pipa saldata a resistenza (alta frequenza, freccia bassa), pipa saldata à gas, pipa saldata in furnace.
(2) Sicondu a cucitura di saldatura - pipa saldata dritta, pipa saldata spirale.
Classificatu per forma di sezione
(1) Tubi d'acciaio di sezione trasversale simplice - tubi d'acciaio rotondi, tubi d'acciaio quadrati, tubi d'acciaio ovale, tubi d'acciaio triangulari, tubi d'acciaio esagonali, tubi d'acciaio rhombus, tubi d'acciaio ottagonali, circles d'acciaio semicircular, è altri.
(2) Tubi d'acciaio cù sezioni trasversali cumplessi - tubi d'acciaio esagonali ineguali, tubi d'acciaio in forma di prugna à cinque petali, tubi d'acciaio doppiu-convex, tubi d'acciaio doppiu concavi, tubi d'acciaio in forma di melone, tubi d'acciaio conici, tubi d'acciaio ondulati. , tubi d'acciaio di casu, è altri.
Classificatu da u grossu di u muru
Tubi d'acciaio a pareti sottili, tubi d'acciaio à pareti grossi.
Classificazione per forma finale
Divisu in tubi saldati circulari è tubi saldati in forma speciale (squared, flat, etc.).
Supplementu di categuria
1. Casing di filu d'azzaru di carbonu ordinariu (GB / T3640-88) hè un pipa d'acciaio utilizatu per prutege i fili in i prughjetti di installazione elettrica cum'è l'edificazioni industriali è civili, è a stallazione di machini è equipaghji.
2. Pipa d'acciaio saldata elettrica a cucitura dritta (YB242-63) hè una pipa d'acciaio chì a so saldatura hè parallela à a direzzione longitudinale di a pipa d'acciaio.Hè di solitu divisu in pipa d'acciaio saldatu elettricu metricu, pipa saldata elettricu cù pareti sottili, pipa d'oliu di rinfrescante di trasformatore è cusì.
3. U tubu d'acciaio saldatu à l'arcu sottumessu à spirale per u trasportu di fluidu pressurizatu (SY5036-83) hè fattu di bobine di strisce d'acciaio laminate à caldu, formate spirale à temperatura constante, saldata da saldatura à arcu sottumessu à doppia faccia, è utilizata per u trasportu di fluidu pressurizatu. .Pipa d'acciaio à cucitura spirale.U tubu d'acciaio hà una forte capacità di supportu di pressione è una bona prestazione di saldatura.Dopu à parechje strette ispezioni scientifiche è teste, hè sicuru è affidabile à aduprà.U diamitru di a pipa d'acciaio hè grande, l'efficienza di trasmissione hè alta, è l'investimentu in a stallazione di pipelines pò esse salvatu.Hè principarmenti utilizatu per i pipelines chì trasportanu oliu è gasu naturale.
4. Pipa d'acciaio saldata à alta frequenza di cucitura spirale per u trasportu di fluidu di pressione (SY5038-83) hè fatta di bobine di striscia d'acciaio laminata à caldu, formate spirale à temperatura constante, saldata da saldatura à alta frequenza, è utilizata per u trasportu di fluidu di pressione Spiral cucitura di tubi d'acciaio saldati à alta frequenza.A pipa d'acciaio hà una forte capacità di supportu di pressione, una bona plasticità, è hè cunvene per a saldatura è a trasfurmazioni;dopu à parechji stritti è scentifichi inspezioni è testi, hè sicuru è affidabile à aduprà, u diametru di u pipa azzaru hè grande, l 'efficienza di trasmissione hè altu, è l 'investimentu in a stallazione di pipelines pò esse salvatu.Hè principarmenti utilizatu per a stallazione di pipeline per u trasportu di petroliu è gasu naturale.
5. I tubi d'acciaio saldati à l'arcu sottumessu spirale per u trasportu generale di fluidi à bassa pressione (SY / T5037-2000) sò fatti di bobine d'acciaio laminate in caldu cum'è tubi in biancu, formate spirale à a temperatura normale, è fatta da saldatura à arcu sottumessu automaticu à doppia faccia. o saldatura unilaterale.Tubi d'acciaio saldati à l'arcu sottumessi per u trasportu generale di fluidi à bassa pressione cum'è acqua, gas, aria è vapore.
6. Pipa d'acciaio saldata à alta frequenza di cucitura spirale per u trasportu generale di fluidi à bassa pressione (SY5039-83) hè fatta di bobine di strisce d'acciaio laminate à caldu, formate spirale à temperatura constante, è saldata da saldatura à volta à alta frequenza per u generale bassu. trasportu di fluidu di pressione.Seam tubu d'acciaio saldatu à alta frequenza.
7. Pipa d'acciaio saldata in spirale per pile (SY5040-83) hè fatta di bobine di strisce d'acciaio laminate in caldu, formate spirale à a temperatura normale, è fatta da saldatura à arcu sottumessu à doppia faccia o saldatura à alta freccia.Hè aduprata per strutture di custruzzione civile, moli, ponti è altri pali di fundazione.


Tempu di post: 16-Jan-2023