A Cummissione Europea finisce a moratoria anti-dumping nantu à i prudutti d'aluminiu laminati chinesi

L'UE hà annunziatu a fine di a sospensjoni temporanea di i dazi anti-dumping nantu à i prudutti d'aluminiu rotulati chì entranu in u bloccu. A moratoria era duvuta à scadenza in lugliu. A nutizia chì u Regnu Unitu impone tariffi temporanei per sei mesi seguita l'annunziu di a settimana passata chì lanciarà una investigazione anti-dumping in estrusioni d'aluminiu impurtate da a Cina.
A Cummissione Europea hà realizatu una investigazione simili nantu à i prudutti d'aluminiu, foglia, striscia è foglia di l'annu passatu. L'11 d'ottobre, anu publicatu i risultati di l'indagine, chì hà dimustratu chì u marghjenu di dumping era trà 14,3% è 24,6%. misure anti-dumping, anu sospesu a decisione per nove mesi mentre u mercatu si strinse dopu chì a pandemia hà rimbalzatu.
In u marzu, a CE hà cunsultatu cù i partiti cuncernati per decide s'ellu era necessariu un'ulteriore estensione di a moratoria. Anu cunclusu chì ci hè una capacità di spare sufficiente in u mercatu europeu. In media, a rata d'utilizazione hè stata trovata à circa 80%. s'hè dimustratu abbastanza satisfacente per a misura riintrodutta.
Chì ci porta à sta settimana. Cumu l'hà dettu prima, a Cummissione Europea hà annunziatu ufficialmente chì riimponerà i dazi antidumping dopu chì l'estensione scade u 12 di lugliu. , L'UE hà impurtatu circa 170 000 tunnellate di prudutti implicati in u casu da China.In termini di dimensione, questu supera u cunsumu annuale di u Regnu Unitu di aluminium flat.
I prudutti implicati includenu bobine o nastri, fogli o platti circulari cù un grossu di 0,2 mm-6 mm. Include ancu fogli d'aluminiu cù un grossu di più di 6 mm, è ancu fogli d'aluminiu è bobine cù un grossu di 0,03 mm-0,2 mm. Dice questu, u casu ùn include micca i prudutti d'aluminiu cunnessi utilizati per fà lattine, pezzi di l'auto è di l'aeronave.
A decisione vene in u sfondate di l'espurtazioni d'aluminiu in crescita da a Cina. L'aumentu era in parte dovutu à i prezzi primari più bassi nantu à u Scambio di Futuri di Shanghai relative à u LME è i rimborsi più elevati di l'IVA per l'esportatori. e restrizioni energetiche è i blocchi di Covid-19, chì anu rallentatu u cunsumu.
Per esse sicuru, a mossa di l'UE ùn pò micca solu piantà u flussu di metalli cinesi. In ogni casu, l'investigazioni iniziali anu truvatu chì stabilisce e tariffi à o sottu à u listinu di u prezzu di lista (14-25%) puderia causà à u mercatu solu pagà u costu. ùn applicà micca à i prudutti cummirciali standard. In ogni casu, per l'aliaghji avanzati, i provvisti in Europa fermanu stretti, malgradu ciò chì a CE pò pensà.
Per esempiu, quandu u Regnu Unitu hà impostu una tarifa di 35% nantu à u materiale russu u mese passatu, u mercatu hè solu pagatu per questu. Di sicuru, u materiale in questione hè digià in transitu, è ùn ci sò micca rimpiazzamenti prontamente dispunibili. Still, questu suggerisce chì quandu un paese impone dazi d'importazione, di solitu ùn penalizeghja micca i pruduttori.Inveci, lascia u pesu à l'impurtatore, o più prubabilmente u cunsumadore.
À longu andà, i tariffi ponu dissuadà più acquisti, assumendu chì u mercatu hà abbastanza opzioni di furnimentu alternativu. Ma mentre u mercatu ferma strettu, puderia finisce per incrementà i prezzi di u mercatu chì i cunsumatori sò obligati à pagà à tutti i fornituri. Questu include ancu quelli fornituri. chì ùn sò micca affettati da i tariffs.In u so casu, pudianu simpricimenti prufittà di scarsità è spinghja i prezzi appena sottu à i livelli AD.
Questu hè certamente u casu in i Stati Uniti sottu 232. Questu pò esse u casu in l'UE è in u Regnu Unitu. Questu hè, finu à chì u mercatu s'amolisce è u metale hè diventatu cusì dispunibule chì i fornituri anu da luttà per l'affari.


Tempu di post: 16-ghjugnu-2022