Caratteristiche di strisce d'acciaio

L'acciaio hè faciule da arrugginà in l'aria è l'acqua, è a tarifa di corrosione di zincu in l'atmosfera hè solu 1/15 di a rata di corrosione di l'azzaru in l'atmosfera.
Cintura d'acciaio (cintura d'acciaio) si riferisce à un cinturione trasportatore fattu di azzaru di carbonu cum'è un membru di trazione è trasportu di un trasportatore di cinturione, è pò ancu esse usatu per bundling goods;hè una varietà di imprese di laminazione di l'azzaru per adattà à a produzzione industriale di vari tipi di metalli in diversi settori industriali.Una piastra d'acciaio stretta è longa prodotta per i bisogni di i prudutti meccanichi.
A striscia d'acciaio, cunnisciuta ancu com'è striscia d'acciaio, hè in 1300 mm di larghezza è un pocu sfarente in lunghezza secondu a dimensione di ogni rotulu.L'acciaio di striscia hè generalmente furnitu in bobine, chì anu i vantaghji di una alta precisione dimensionale, una bona qualità di a superficia, un prucessu faciule è un risparmiu di materiale.
Strisce d'acciaio sò spartuti in dui tipi: strisce ordinarie è strisce d'alta qualità secondu i materiali utilizati;strisce laminati in caldu è strisce friddi sò spartuti in dui tipi secondu i metudi di trasfurmazioni.
A striscia d'acciaio hè un tipu d'azzaru cù grande pruduzzione, larga applicazione è varietà.Sicondu u metudu di trasfurmazioni, hè divisu in striscia d'acciaio laminata à caldu è striscia d'acciaio laminata à friddu;secondu u grossu, hè divisu in striscia d'acciaio magre (spessu micca più di 4mm) è striscia d'acciaio grossa (spessore hè più di 4mm);secondu a larghezza, hè divisu in striscia d'acciaio larga (larghezza più di 600mm) È striscia d'acciaio stretta (larghezza micca più di 600mm);striscia d'acciaio strettu hè divisu in striscia d'acciaio strettu di rotulamentu direttu è striscia d'acciaio stretta di taglio da striscia d'acciaio larga;secondu u statu di a superficia, hè divisu in superficia rolling uriginale è plated (coated) strata superficia strisce Steel;divisu in general-purpose è spiciali-purpose (cum'è scafi, ponti, tamburi oliu, tubi saldati, imballaggio, veìculi auto-generati, etc.) strisce azzaru secondu à i so usi.
A materia di pruduzzione:
1. Prima di principià a macchina, deve prima verificà se e parti rotanti è e parti elettriche di l'equipaggiu sò sicuru è affidate.
2. I materiali deve esse accatastati bè in u locu di travagliu, è ùn deve esse micca ostaculi in u passaghju.
3. L'operatori duveranu portà a robba di travagliu, ligà i braccialetti è i cantoni stretti, è portà tappi di travagliu, guanti è occhiali protettivi.
4. Durante a guida, hè strettamente pruibitu di pulizziari, rimbursà è riparà l'equipaggiu, nè di pulisce u locu di travagliu.Hè strettamente pruibitu di toccu u cinturione d'acciaio è e parti rotanti cù e mani durante a guida.
5. Hè strettamente pruibitu di mette arnesi o altri articuli nantu à l'equipaggiu o a tappa protettiva durante a guida.
6. Quandu usu di u palancu elettricu, duvete seguità i reguli di funziunamentu di sicurezza di u palancu elettricu, verificate s'ellu hè cumpletu è faciule d'utilizà a corda di filu, è fate attente à se u ganciu hè appiccicatu.Quandu u cinturione d'acciaio si stende, ùn hè micca permessu d'inclinà u cinturione d'acciaio o impiccà u cinturione d'acciaio in l'aria durante u prucessu di produzzione.
7. Quandu u travagliu hè cumpletu o u putere hè tagliatu in u mità, u putere deve esse tagliatu immediatamente.


Tempu di post: Aug-22-2022