E pressioni inflazionistiche glubale aggravanu a rallentazione di a dumanda di l'acciaio

U più grande siderurgicu di a Cina Sinosteel Group (Sinosteel) hà dettu ieri chì i prezzi di l'acciaio domesticu per a consegna di u mese prossimu accelerà da 2,23% mentre a dumanda s'adatta drasticamente cum'è l'acquistu di panicu attivatu da l'invasione russa di l'Ucraina u mese passatu.
Sinosteel hà ancu mantenutu i prezzi di l'azzaru invariati per u prossimu trimestre cumparatu cù u trimestre attuale, datu a prospettiva sfavorevule à cortu termine.
L'incertezza annantu à a trajectoria di a pandemia di COVID-19 è l'aumentu di e pressioni inflazionistiche glubale anu aggravatu u rallentamentu di a dumanda di l'acciaio, a cumpagnia di Kaohsiung hà dettu in una dichjarazione.
E misure sustanziali pigliate da i Stati Uniti è l'Unione Europea stu mese per frenà l'inflazione puderanu rallentà a ricuperazione ecunomica glubale, aghjunse.
"U scoppiu di a guerra ucraina hà purtatu à una penuria di furnimentu, scatenendu un panicu in a dumanda per l'accumulazione di l'inventariu in marzu è aprili, mandendu i prezzi di l'acciaio in crescita", hà dettu. novi ordini in maghju ".
A cumpagnia hà dettu chì a calata s'era sparghje à l'Asia, cum'è pruvucatu da un pullback generale in i prezzi di l'acciaio.
L'impurtazioni di prudutti d'acciaio à prezzu bassu da Cina, Corea di u Sud, India è Russia anu ancu affettatu negativamente u mercatu lucale, hà dettu.
A cumpagnia hà dettu chì Sinosteel hà dumandatu à l'Associazione di Ferru è Acciaio di Taiwan per attivà un mecanismu di monitoraghju di lagnanza anti-dumping se si trovanu offerte anormali per dannà u mercatu lucale.
"Cumu i clienti vedenu una forte calata in novi ordini è volumi magre, a cumpagnia hà riduciutu i prezzi da NT $ 600 à NT $ 1,500 per tonnellata per a consegna u mese prossimu", hà dettu a dichjarazione.
"A cumpagnia spera chì a nova offerta aiuterà à accelerà u mercatu à u livellu più bassu è aiutanu i clienti à diventà più competitivi contr'à i cuncurrenti di l'esportazione", disse.
Sinosteel hà dettu chì hà vistu i primi segni di ripresa postu chì Baowu Steel è Anshan Steel di a Cina anu cessatu di tagliate i prezzi è manteneu e so offerte piatte per a consegna di u mese prossimu.
Sinosteel hà decisu di tagliate i prezzi per tutte e bobine d'acciaio laminate à caldu da NT $ 1,500 a tonna, aghjustendu chì i bobine laminate à freddu seranu ancu tagliate da NT $ 1,500 a tonna.
Sicondu u pianu di regulazione di u prezzu di Sinosteel, u costu di e lamine d'acciaio anti-impronta digitale è di bobine d'acciaio galvanizzate per a custruzzione scenderà da NT $ 1,200 è NT $ 1,500 per tonna, rispettivamente.
I prezzi per a bobina galvanizzata à caldo utilizata in l'apparecchi domestici, l'urdinatori è l'altri equipaghji calanu da NT $ 1,200 / t, a cumpagnia hà dettu.
Taiwan Semiconductor Manufacturing Co (TSMC, TSMC) hà riportatu ieri un ingressu trimestrale megliu cà l'aspittatu, un altru signu chì a dumanda di l'elettronica hè megliu cà l'aspittava. U più grande chipmaker di fonderia di u mondu hà publicatu un fatturatu di NT $ 534,1 miliardi ($ 17,9 miliardi) in u sicondu trimestre. paragunatu cù l'estimazione media di l'analisti di NT $ 519 miliardi. I risultati da u chipmaker più impurtante di Apple Inc ponu allevà i più grandi preoccupazioni di l'investituri nantu à l'impattu di a dumanda debbule è i costi crescenti nantu à l'industria di i semiconduttori di $ 550 miliardi. -Aumentu di u 21% di l'aspittatu in i rivenuti, sparghjendu guadagnà in i stock asiatichi. Ancu s'ellu ci sò sempre preoccupazioni
Hon Hai Precision Industry Co., Ltd. (Hon Hai Precision), chì assembla i veiculi elettrici per Fisker Inc è Lordstown Motors Corp, hà firmatu ieri un accordu cù Shengxin Materials per investisce NT $ 500 milioni (US $ 16,79 milioni) attraversu a so filiale d'investimentu A cumpagnia di a cumpagnia. L'offerta hè l'ultimu in una seria di passi chì Hon Hai hà fattu per custruisce un ecosistema di chips per i veiculi elettrici. Hon Hai hà dettu in una dichjarazione chì l'accordu cù Taixin aiuterà Hon Hai à ottene megliu sustrati di carburu di siliciu (SiC), un cumpunente chjave. in a fabricazione di veiculi elettrici. L'investimentu darà Hon Hai una participazione di 10% in Taixin, unu di i quali
"Incertezza glubale": TAIEX sottumette a maiò parte di i pari asiatichi è registra a più grande calata in i mercati mundiali da l'invasione russa di u Cunsigliu di Gestione di u Fondu Naziunale di Stabilità di l'Ucraina hà lanciatu un fondu di 500 miliardi $ NT (16,7 miliardi $) per sustene u mercatu di borsa lucale, hà dettu u Ministeru di Finanze. in una dichjarazione ieri.TAIEX hà cascatu 25,19% da u piccu di questu annu, sottu à a maiò parte di i so pari asiatichi, u ministeru hà dettu, per via di l'incertezza accresciuta annantu à l'ecunumia glubale è a turbulenza geopulitica. , u più bassu in quasi dui anni, cù un fatturatu magre di NT $ 199.67 billion. A cunfidenza di l'investitore debule suscita u panicu di vendita cum'è azioni lucali
Flotta in crescita: Evergreen Shipping hà dettu chì hà aghjustatu duie navi novi da marzu è hà previstu di riceve quattru navi novi 24,000 TEU à a fine di questu annu, chì anu riportatu un fatturatu di 60,34 miliardi di TWD ieri.Yuan ($ 2.03 billion) era u più altu in un unicu mese u mese passatu, ancu s'è i tassi medii di trasportu sò cascati da i so picchi di ghjennaghju. A cumpagnia hà dettu chì i rivenuti u mese passatu anu aumentatu 59% da un annu prima è 3.4% da un mese prima.


Tempu di post: Jul-14-2022