Specificazioni, classificazioni è usi di i tubi d'acciaio saldati

Pipa d'acciaio hè una striscia longa d'azzaru cavu, chì hè largamente utilizata com'è pipeline per u trasportu di fluidi, cum'è oliu, gas naturale, acqua, gas, vapore, etc. u listessu, cusì hè ancu largamente utilizatu Adupratu in a fabricazione di parti meccaniche è strutture ingegneria.Hè ancu cumunimenti usatu per pruduce diverse armi cunvinziunali, barili, cunchiglia, etc. Tubi d'acciaio saldati, cunnisciuti ancu com'è tubi saldati, appartenenu à i tubi d'acciaio cuciti, chì sò tubi d'acciaio fatti di piastre o strisce d'acciaio dopu à crimping è saldatura, in generale cù una lunghezza di 6 metri.U prucessu di pruduzzione di pipa d'acciaio saldata hè simplice, l'efficienza di a produzzione hè alta, ci sò parechje varietà è specificazioni, è l'investimentu in l'equipaggiu hè chjuca, ma a forza generale hè più bassa di quella di pipa d'acciaio senza saldatura.

Tubu d'acciaio saldatu

Classificazione di tubi d'acciaio saldati
Classificatu per metudu di pruduzzione
(1) Sicondu u prucessu - pipa saldata à l'arcu, pipa saldata a resistenza (alta frequenza, bassa frequenza), pipa saldata à gas, pipa saldata in furnace
(2) Sicondu a saldatura - pipa saldata dritta, pipa saldata spirale
Classificatu per forma di sezione
(1) Tubi d'acciaio di sezione trasversale simplice - tubi d'acciaio tondi, tubi d'acciaio quadrati, tubi d'acciaio ovali, tubi d'acciaio triangulari, tubi d'acciaio esagonali, tubi d'acciaio rombi, tubi d'acciaio ottagonali, cerchi d'acciaio semicirculari, altri.
(2) Tubi d'acciaio di sezione trasversale cumplicata - tubi d'acciaio esagonali ineguali, tubi d'acciaio in forma di prugna à cinque petali, tubi d'acciaio doppia convessi, tubi d'acciaio doppiu concavi, tubi d'acciaio in forma di melone, tubi d'acciaio conici, tubi d'acciaio ondulati, tubi d'acciaio di casu, etc.
Sicondu u gruixu di u muru, pò esse divisu in: pipa d'acciaio di muru magre è pipa d'acciaio di muru grossu;
Sicondu a forma di a fine, pò esse divisu in: pipa saldata rotonda è forma speciale (quadrata, flat, etc.) pipa saldata;
Classificazione per scopu
Tubi saldati generale, tubi saldati galvanizzati, tubi saldati à ossigenu, carcassa di filu, tubi saldati metrici, tubi folli, tubi di pompa di pozzi profondi, tubi di l'automobile, tubi di trasformatori, tubi saldati elettrici a pareti sottili, tubi saldati elettrici in forma speciale, scaffold pipa e pipa saldata a spirale.
U scopu principale
Hè largamente utilizatu in l'ingegneria di l'approvvigionamentu d'acqua, l'industria petrochimica, l'industria chimica, l'industria di l'energia elettrica, l'irrigazione agricula è a custruzzione urbana.Hè unu di i vinti prudutti chjave sviluppati da u nostru paese.
Adupratu per u trasportu di liquidu: supply d'acqua è drenaje.Per u trasportu di gasu: gasu, vapore, gasu di petroliu liquefied.
Per scopi strutturali: cum'è tubi di piling, cum'è ponti;tubi per pontili, strade, strutture di edifici, ecc.
I tubi d'acciaio saldati sò divisi in galvanizzati è micca galvanizzati secondu u trattamentu di a superficia di a pipa.I tubi d'acciaio saldati ponu esse divisi in dui tipi quandu partenu da a fabbrica: unu hè filatu à a fine di a pipa, è l'altru ùn hè micca filatu à a fine di a pipa.Per i tubi d'acciaio saldati cù filamenti à l'estremità di i tubi, a durata di ogni pipa hè 4-9m, è per i tubi d'azzaru saldati senza filamenti, a durata di ogni pipa hè 4-12m.
I tubi d'acciaio saldati sò divisi in tubi d'acciaio à pareti sottili, tubi d'acciaio addensati è tubi d'azzaru ordinariu secondu u grossu di u muru di a pipa.I tubi d'acciaio ordinariu sò i più usati in i tubi di prucessu, è a so pressione di prova hè 2.0MPa.A pressione di prova di u tubu d'acciaio addensatu hè 3.0MPa.
Ci sò parechji metudi di cunnessione per i tubi d'acciaio saldati, cumprese a cunnessione filettata, a cunnessione di flange è a saldatura.A cunnessione di flange hè divisa in cunnessione di flange filettata è cunnessione di flange di saldatura, è u metudu di saldatura hè divisu in saldatura à gas è saldatura à arcu.
Gamma di specificazioni di tubi d'acciaio saldati cumunimenti utilizati: diametru nominale 6 ~ 150 mm

Pipa d'acciaio saldata

I tubi d'acciaio saldati ponu esse divisu à pocu pressu in trè categurie secondu u prucessu di furmazione:
1. Pipa d'acciaio saldata resistenza elettrica
Pipa d'acciaio saldata resistenza elettrica, nome inglese ERW (Pipe saldatu resistenza elettrica), tipu di saldatura hè cucitura dritta.A saldatura di resistenza adopta u metudu di saldatura à pressione senza metallu di riempimentu.Ùn ci hè micca riempimentu di altri cumpunenti in a cucitura di saldatura.L'effettu di a pelle è l'effettu di a vicinanza di u currenti d'alta freccia facenu chì u bordu di a piastra si riscalda istantaneamente à a temperatura di saldatura, è a forgiatura hè furmata strintendu u rullu di estrusione.Saldature di tissuti.
Pipa d'acciaio saldata à resistenza pò esse divisa in duie categurie: saldatura à resistenza à alta frequenza HFW (pipa saldata à alta frequenza) è saldatura à resistenza à bassa frequenza LFW (saldatura à bassa frequenza).
I tubi d'acciaio ERW sò principarmenti usati per u trasportu di l'uggetti di vapore è liquidu cum'è l'oliu è u gasu naturale, è ponu risponde à diverse esigenze di pressione alta è bassa.Attualmente, occupanu una pusizione pivotale in u campu di i tubi di trasportu in u mondu.
2. Pipa d'acciaio saldata spirale
Pipa d'acciaio saldata in spirale, nome inglese SSAW (pipa di saldatura à arcu sottumessu spirale), tipu di saldatura hè cucitura spirale.U metudu di saldatura à arcu sottumessu hè aduttatu, è i strati doppiu interni è esterni sò saldati.A saldatura à l'arcu sottumessu (cumprese a superficia di l'arcu sottumessu è a superficia elettroslag, etc.) hè un metudu di saldatura impurtante, chì hà i vantaghji di a qualità di saldatura stabile, alta produtividade di saldatura, senza luce d'arcu è pocu fumu è polvera.
U tubu saldatu spirale hà un grande diametru, chì pò ghjunghje à più di 3000 mm, è hè più adattatu per u trasportu di pipeline di grande diametru è e strutture di custruzzione.
Tre, pipa d'acciaio saldata a cucitura dritta
Longitudinally Submerged Arc Welded Pipe, u nomu inglese hè LSAW (Longitudinally Submerged Arc Welded Pipe), è u tipu di saldatura hè cucitura dritta.U metudu di saldatura à l'arcu sottumessu hè ancu utilizatu, è i strati doppiu interni è esterni sò saldati.U spessore di u muru di u tubu d'acciaio di cucitura dritta hè relativamente grande, è u so usu hè simile à quellu di u tubu d'acciaio saldatu spirale.

Tubu d'acciaio saldatu

Sicondu i diversi prucessi di furmazione, i tubi d'acciaio saldati à cucitura dritta ponu esse divisi in duie categurie: UOE (pipa formante Uing è Oing) è JCOE (pipa J-ing, C-ing è O-ing).U metudu di furmazione UOE (formazione U, formatura O, espansione di diametru E), metudu formante JCOE (piastra d'acciaio hè pressata in forma J, poi pressata in forma C è forma O a turnu, è poi allargata).
Hè da nutà chì u prucessu di saldatura à arcu sottumessu (SAW) hè un tipu di saldatura di fusione elettrica (EFW Electric Fusion Welded Pipe), chì hè di cunghjuntà i metalli scaldendu u metale trà unu o parechji elettrodi consumabili è u pezzu di travagliu.Unu di i prucessi in u quali l'arcu funnu cumplettamente u metale è u materiale di riempimentu senza pressione, è a parte di metalli di riempimentu vene da l'elettrodi.


Tempu di posta: 06-Jan-2023