A diffarenza trà i tubi d'acciaio senza saldatura laminati à friddu è i tubi d'acciaio senza saldatura laminati à caldu

A diffarenza trà tubi d'acciaio senza saldatura laminata à freddo è tubu d'acciaio senza saldatura laminata in caldu L'acciaio laminatu à caldu è laminatu à freddo sò tutti i prucessi di furmazione di l'acciaio o di l'acciaio, anu un grande impattu nantu à l'urganisazione è u funziunamentu di l'acciaio, laminazione d'acciaio principarmenti laminazione à caldu hè u metudu principalu, è u laminatu à friddu hè solu usatu per a pruduzzione di picculi acciai è fogli.
1. Hot rolling Vantaghji: Si pò distrughjini la struttura di casting ingot, affinari lu granu di l 'azzaru, è eliminà i difetti di a microstruttura, cusì chì a struttura azzaru hè densu è e proprietà miccanicu sò migliuratu.Sta migliione hè principarmenti riflessa in a direzzione di rolling, perchè l'azzaru ùn hè più isotropicu;à un certu puntu, e bolle, cracke è looseness formate durante u pouring pò ancu esse saldati sottu alta temperatura è pressione.
Disadvantages: 1. Dopu à laminazione calda, l'inclusioni non metalliche (principalmente sulfuri è ossidi, è silicati) in l'acciau sò pressati in fogli magre è un fenomenu di stratificazione (sandwich).A stratificazione degrada assai e proprietà di l'azzaru in a direzzione di u grossu, è hè pussibule chì a strappatura di l'interlayer si faci quandu a corda di saldatura si riduce.U strain lucale induvatu da u shrinkage di saldatura spessu righjunghji parechje volte a tensione à u puntu di rendiment, chì hè assai più grande di a tensione causata da a carica;2. Stress residuale causatu da un cooling irregolare.U stress residuale hè u stress di l'equilibriu di l'autofase internu sottu l'azzione di nisuna forza esterna.L'acciaio laminatu à caldu di diverse sezioni hà tali stress residuale.A più grande a dimensione di a sezione di l'acciaio generale, più grande u stress residuale.Ancu s'è u stress residuale hè auto-equilibratu, hà sempre una certa influenza nantu à u rendiment di i cumpunenti d'acciaio sottu forze esterne.Cum'è deformazione, stabilità, anti-fatigue è altri aspetti ponu avè un effettu avversu.
Vendite di tubi d'acciaio senza saldatura di pareti spessi, tubi d'acciaio senza saldatura di grande diametru, fabricatori di tubi d'acciaio senza saldatura in calore - Shandong Liaogang Metal.
Cold Rolling si riferisce à a trasfurmazioni di platti o strisce d'acciaio in diversi tipi d'acciaio à temperatura fredda per trafilatura, curvatura, trafilatura, ecc.
Vantaghji: alta velocità di furmazione, altu rendiment, è senza danni à u revestimentu, pò esse fattu in una varietà di forme transversali per risponde à i bisogni di l'usu di e cundizioni;laminazione à friddu pò fà chì l'azzaru pruduce una grande deformazione plastica, aumentendu cusì u rendimentu di u puntu di l'azzaru.
Svantaghji: 1.Ancu s'ellu ùn ci hè micca una compressione plastica calda in u prucessu di furmazione, ci sò sempre stresses residuali in a seccione, chì inevitabbilmente affettanu e proprietà di l'azzaru in tuttu è u buckling lucale;2. Cold rolled rùbbrica azzaru stile hè giniralmenti rùbbrica aperta, facennu la rùbbrica free Low rigidità torsionale.Tende à torce durante a curvatura, a curvatura è a torsione tende à accade durante a compressione, è a resistenza di torsione hè povera.3. U gruixu di u muru di l'azzaru furmatu à friddu hè relativamente chjuca, è ùn hè micca ingrossu à i cantoni induve i platti s'uniscenu, è pò sustene a località.A capacità di cuncentrazione di carichi hè debule.
Vendite di tubi d'acciaio senza saldatura di pareti spessi, tubi d'acciaio senza saldatura di grande diametru, fabricatori di tubi d'acciaio senza saldatura in calore - Shandong Liaogang Metal.
I principali diffirenzii trà u rolling caldu è friddu sò:
1. L'acciai furmati à friddu permettenu u buckling lucale di a sezione trasversale in modu chì a capacità portante post-buckling pò esse cumpletamente utilizata;acciai laminati à caldu ùn permettenu micca u buckling lucale di a sezione trasversale.
2. I causi di u stress residuale in l'acciaio laminatu in caldu è l'acciaio in friddu sò diffirenti, cusì a distribuzione nantu à a seccione trasversale hè ancu assai diversa.A distribuzione di stress residuale nantu à l'acciaio di sezione di muru sottile furmatu à freddo hè curvatu, mentre chì a distribuzione di stress residuale nantu à a sezione calda o saldata hè di tipu di film sottile.
3. A rigidità torsionale di l'acciaio laminatu in caldu hè più altu ch'è quellu di l'azzaru laminatu à friddu, cusì u funziunamentu torsionale di l'azzaru laminatu in caldu hè megliu cà quellu di l'azzaru laminatu à friddu.


Tempu di Postu: Set-05-2022