L'impattu di a guerra russa-ucraina nantu à i prezzi di l'azzaru

Cuntinuemu à monitorà l'impattu di l'invasione russa di l'Ucraina nantu à i prezzi di l'azzaru (è altre commodities).In questu sensu, a Cummissione Europea, u corpu esecutivu di l'Unione Europea, u 15 di marzu hà impostu una prohibizione d'impurtazione di i prudutti d'azzaru russi attualmente sottumessi. per salvaguardà e misure.
A Cummissione Europea hà dettu chì e restrizioni costanu à a Russia 3,3 miliardi d'euros ($ 3,62 miliardi) in guadagni d'esportazioni persi. Sò ancu parte di a quarta serie di sanzioni chì l'UE hà impostu à u paese. Febbraiu.
"A quota d'importazione aumentata serà attribuita à altri paesi terzi per compensazione", hà dettu una dichjarazione di a Cummissione Europea.
A quota di l'UE per l'impurtazioni di l'azzaru russu in u primu trimestre di u 2022 hà sappiutu 992 499 tunnellate metriche. A Cummissione Europea hà dettu chì a quota include bobina laminata à caldu, azzaru elettricu, piastra, barra cummerciale, rebar, filu, ferrovia è tubi saldati.
U presidente di a Cummissione Europea, Ursula von der Leyen, hà inizialmente annunziatu l'11 di marzu di pruibisce l'impurtazioni di azzaru "criticu" da Russia in i 27 stati membri di l'UE.
"Questu colpirà un settore core di u sistema russu, privarlu di miliardi di guadagni d'esportazioni, è assicurerà chì i nostri citadini ùn finanzianu micca e guerre di Putin", disse Von der Leyen in una dichjarazione à u mumentu.
Cume i paesi annunzianu novi sanzioni è restrizioni cummerciale in Russia, a squadra di MetalMiner hà da cuntinuà à analizà tutti i sviluppi pertinenti in u bollettinu settimanale di MetalMiner.
I novi sanzioni ùn anu micca causatu preoccupazione trà i cummircianti. Avianu digià cuminciatu à evitari l'azzaru russu in ghjennaghju è à principiu di ferraghju in mezzu di preoccupazioni per l'aggressione russa è e sanzioni potenziali.
In l'ultime duie settimane, i mulini nordici anu offrittu HRC à circa 1,300 euro ($ 1,420) una tonnellata exw, cummerciu in certi casi, hà dettu un trader.
In ogni casu, hà avvistatu chì ùn ci sò micca date ferma per u rollover è a consegna. Inoltre, ùn ci hè micca dispunibilità deterministica.
I mulini di l'Asia di u Sud-Est offrenu attualmente HRC à US $ 1,360-1,380 per tonnellata metrica cfr Europe, u trader hà dettu. I prezzi a settimana passata eranu $ 1,200-1,220 per via di i tassi di spedizione più altu.
I tassi di trasportu in a regione sò avà intornu à $ 200 a tonna metrica, da $ 160-170 a settimana passata. Meno esportazioni europee significanu chì i navi chì tornanu in l'Asia Sud-Est sò quasi vacanti.
Per più analisi di l'ultimi sviluppi in l'industria di i metalli, scaricate l'ultimu rapportu di l'Indice Mensile di Metalli (MMI).
U 25 di ferraghju, a UE hà ancu impostu sanzioni à Novorossiysk Commercial Seaport Group (NSCP), una di parechje entità russe implicate in u trasportu, chì serà sanzionata. In u risultatu, e sanzioni anu fattu i navi menu disposti à avvicinà i porti russi.
In ogni casu, e lastre semifinite è billette ùn sò micca cuparti da e sanzioni perchè ùn sò micca sottumessi à salvaguardi.
Una fonte hà dettu à MetalMiner Europe chì ùn ci hè micca abbastanza materia prima di minerale di ferru. L'Ucraina hè un fornitore maiò di materie prime à l'Europa, è e spedizioni sò stati disturbati.
I prudutti semi-finiti permettenu ancu à i produttori di l'acciaio di rotolare i prudutti finiti se ùn ponu micca pruduce più azzaru, anu dettu e fonti.
In più di i mulini in Romania è Pulonia, US Steel Košice in Slovacchia hè particularmente vulnerabile à disrupzioni in i spedizioni di minerale di ferru da l'Ucraina per via di a so vicinanza à l'Ucraina, anu dettu e fonti.
A Pulonia è a Slovacchia anu ancu e linee ferroviarie, custruite rispettivamente in l'anni 1970 è 1960, per u trasportu di minerale da l'antica Unione Sovietica.
Certi mulini italiani, cumpresi Marcegaglia, impurtanu lastre per u rolling in flat products.However, a surghjente hà nutatu chì a maiò parte di u materiale prima venia da l'acciaieri ucraini.
Siccomu e sanzioni, l'interruzioni di l'offerta è i costi crescenti cuntinueghjanu à impactà l'urganisazioni di l'approvvigionamentu di metalli, devenu rivisite e migliori pratiche di approvvigionamento.
Ukrmetalurgprom, l'associu ucrainu di metalli è minieri, hà ancu chjamatu Worldsteel u 13 di marzu per escludiri tutti i membri russi.
Un portavoce di l'agenzia di Bruxelles hà dettu à MetalMiner chì sottu a carta di a cumpagnia, a dumanda deve andà à u cumitatu esecutivu di Worldsteel di cinque persone è dopu à tutti i membri per appruvazioni. membri.
A Cummissione Europea hà dettu chì l'impurtazioni di l'azzaru di Russia in l'UE in 2021 totaliranu 7,4 miliardi d'euros (8,1 miliardi di $). Questu era 7,4% di l'impurtazioni totali di quasi 160 miliardi d'euros (175 miliardi $).
Sicondu l'infurmazioni da MCI, a Russia hà spartu è rotulatu una stima di 76,7 milioni di tunnellate di prudutti d'acciaio in 2021. Questu hè un aumentu di 3,5% da 74,1 milioni di tunnellate in 2020.
In u 2021, circa 32,5 milioni di tunnellati entre in u mercatu di l'esportazione. À mezu à elli, u mercatu europeu hà da guidà a lista cù 9,66 milioni di tunnillati metrichi in 2021. I dati MCI mostranu ancu chì questu cuntene 30% di l'espurtazioni totali.
A fonte hà dettu chì u voluminu hè cresciutu di 58,6% annu annantu à circa 6,1 milioni di tunnellate.
A Russia hà iniziatu a so invasione di l'Ucraina u 24 di ferraghju. U presidente Vladimir Putin hà descrittu cum'è una "operazione militare speciale" destinata à piantà u genocidiu di i Russi etnici, a denazificazione è a demilitarizazione di u paese.
Mariupol, unu di i porti principali per l'esportazione di i prudutti d'azzaru ucrainu, hè statu assai bombardatu da e truppe russe.
E truppe russe anu ancu occupatu a cità di Kherson. Ci sò ancu stati rapporti di pisanti bombardamenti di Mykolaiv, ogni portu situatu in l'Ucraina occidentali, vicinu à u Mari Neru.


Tempu di post: Jul-13-2022