Chì ghjè a diffarenza trà a lamina galvanizzata DX53D+Z è DX51D+Z

Unu.Diversi materiali

1. DX53D + Z: DX53D + Z zinc plating generalmente adopta DC03 o sustrato DC04.

2. DX51D + Z: A galvanizazione di DX51D + Z adopta u sustrato DC01.

7.25

Siconda, e caratteristiche sò diverse

1. DX53D + Z: U fogliu galvanizatu deve avè un bonu aspettu, è ùn deve micca difetti chì sò dannusu à l'usu di u produttu, cum'è senza plating, buchi, cracke è scum, eccessivu di spessore di plating, graffi, terra di l'acidu cromicu. , ruggine bianca, etc.

2. DX51D + Z: U cuntenutu di carbone hè chjucu, l'allungamentu hè più altu, è a stampa è a ductilità sò generale.

3. Diversi prezzi di u mercatu

U prezzu di a foglia galvanizzata DX53D + Z hè più altu ch'è quella di a foglia galvanizzata DX51D + Z.
Proprietà meccaniche di lami galvanizzati DX53D+Z è DX51D+Z:

1. Test di trazione:

1. Indicatori di prestazione: In generale, solu i fogli galvanizzati per l'imbuttatura strutturale, a tensione è a prufundità anu esigenze di prestazione di tensione.Frà elli, a lamina galvanizzata per l'usu strutturale richiede u puntu di rendimentu, forza di tensione è allungamentu, etc.;per l'usu di tensione, solu l'allungamentu hè necessariu.Per i valori specifichi, fate riferimentu à i normi pertinenti di u produttu in "8" di sta sezione;

2. Metudu di prova: u listessu cum'è u metudu generale di prova di piastra d'acciaio sottile, vede i normi pertinenti furniti in "8" è i normi di u metudu di prova elencati in "piastra sottile d'acciaio di carbonu ordinariu".

2. Test di curvatura:

A prova di curvatura hè l'elementu principale per misurà a prestazione di u prucessu di una piastra sottile, ma i requisiti di diversi standard naziunali per diverse fogli galvanizzati ùn sò micca coerenti.Eccettu per a qualità strutturale, u standard americanu ùn hà micca bisognu di prove di curvatura è di trazione.In u Giappone, eccettu per a qualità strutturale, a costruzione di cartone ondulatu è u cartone ondulatu generale, a prova di curvatura hè necessaria.


Tempu di post: Jul-25-2022