Chì ghjè l'usu di un tubu d'acciaio galvanizatu?Chì sò i tipi di tubi d'acciaio galvanizzati?

I tubi d'acciaio galvanizzati sò largamente usati, micca solu in a fabricazione di u travagliu, ma ancu in a fabricazione di machini, etc., chì ponu esse qualificati cum'è variati è in una larga gamma di campi.Quandu compra tubi d'acciaio galvanizatu, assai cunsumatori sò assai interessati à l'usu di tubi d'acciaio galvanizzati.Inoltre, ùn sanu micca assai di i tipi di tubi d'acciaio galvanizzati.Oghje avemu da amparà più nantu à elli..

DIN 17175 St45.8 Tubu d'acciaio galvanizatu

Chì ghjè l'usu di un tubu d'acciaio galvanizatu?

1. Ci sò dui tipi di tubi d'acciaio galvanizzati: galvanizzazioni hot-dip è galvanisazione elettrica.A galvanizazione in caldo hà una strata galvanizzata spessa, chì hà i vantaghji di un revestimentu uniforme, una forte adesione è una longa vita di serviziu.U costu di l'elettro-galvanizazione hè bassu, a superficia ùn hè micca assai liscia, è a so resistenza à a corrosione hè assai peggiu di quella di i tubi galvanizzati in caldu.

2. L'usu di tubi galvanizzati: i tubi di ferru utilizati per u gasu è u riscaldamentu sò ancu i tubi galvanizzati.I tubi galvanizzati sò usati cum'è tubi d'acqua.I batteri chì crescenu nantu à u muru internu russu è a ruggine causanu un cuntenutu eccessivu di metalli pesanti in l'acqua, chì mette in periculu seria per a salute umana.In l'anni 1960 è 1970, i paesi sviluppati in u mondu cuminciaru à sviluppà novi tubi è pruibitu gradualmente i tubi galvanizzati.Quattru ministeri è cumissioni, cumpresu u Ministeru di a Custruzzione di a Cina, anu ancu publicatu un documentu chì dichjara chì i tubi galvanizzati seranu pruibiti da u 2000, è parechji tubi d'acqua galvanizzati chì eranu usati prima ponu ancu esse vistu oghje.Attualmente, i tubi galvanizzati sò raramente usati in i tubi d'acqua fridda in e cumunità di novu custruiti, è i tubi galvanizzati sò usati in i tubi d'acqua calda in certi cumunità.

3. Galvanized hà un effettu prutittivu più forte è resistenza di currusioni forti.L'intera struttura hè cumpostu di zincu, furmendu un densu cristallu quaternariu, chì forma una barriera nantu à a piastra d'acciaio, impediscendu cusì efficace a penetrazione di fatturi di corrosione.A resistenza à a corrosione vene da a forte funzione protettiva di a capa di barriera di zincu.Quandu u zincu hè utilizatu per a prutezzione sacrificale nantu à i bordi tagliati, i graffii è i graffii nantu à u revestimentu, u zincu forma una capa d'ossidu insolubile per eseguisce a prutezzione di barriera.

Pipe d'acciaio galvanizatu A315

Chì sò i tipi di tubi d'acciaio galvanizzati?

1. Tubu quadratu galvanizatu à caldo : hè un tubu quadru fattu da saldatura di platti d'acciaio o strisce d'acciaio dopu à crimping è furmendu.A basa di stu tubu quatratu, u tubu quadru hè piazzatu in una piscina di galvanizzazioni hot-dip à sottumette una seria di riazzioni chimichi.In seguitu furmaru un tubu quadru.U prucessu di pruduzzione di tubu quadratu galvanizatu in caldu hè relativamente simplice, è l'efficienza di a produzzione hè assai alta, è ci sò parechje varietà è specificazioni.Stu tipu di tubu quadratu richiede assai pocu equipamentu è capitale, è hè adattatu per a produzzione di picculi pruduttori di tubi quadrati galvanizzati.Ma in termini di forza, a forza di stu tipu di pipa d'acciaio hè assai più bassa di quella di pipa quadrata senza saldatura.

2. U tubu quatratu galvanized friddu usa u principiu di galvanizing friddu nant'à u tubu quadru usatu pi fari lu tubu quatratu anti-corrosion.Differenti da a galvanizazione in caldu, a galvanizazione in freddo usa principalmente principii elettrochimici per prevene a corrosione.Per quessa, hè necessariu di assicurà un cuntattu suffirenziu trà u polu di zincu è l'acciaio per generà differenzi di putenziale di l'elettrodu.Per quessa, u trattamentu di a superficia di l'azzaru hè assai impurtante.

I tipi è e specificazioni di i tubi d'acciaio galvanizzati selezziunati in diverse regioni sò diffirenti.Quandu compra, pudete sceglie secondu i vostri bisogni.Prestate attenzione à sceglie i tubi d'acciaio di marca.U sopra hè l'intruduzioni pertinenti nantu à quale hè l'usu di tubi d'acciaio galvanizzati è chì sò i tipi di tubi d'acciaio galvanizzati.


Tempu di Postu: Dec-23-2022